EN DAG PÅ STRANDEN I CANGGU

| Jennifer

Idag var vi lite segstartade efter en lång kväll igår. Vi tog nämligen båten från Gili där vi spenderat några dagar tillbaka till Bali och Semiyak där vi hyrt en villa. Kom fram vid 23 igår så då var det bara att äta en sen middag och sova. Vaknade runt 10 idag och tog en Grab till Canggu där vi åt på ett frukostställe som hette Organic Food.

Ni ser ju själva hur gott det ser ut? Goals! Jag har i princip levt på avocadomackor den här resan och denna morgon var inget utantag. Dessutom var det här den godaste mackan hittills!
När vi ätit upp och var mätta och belåttna vandrade vi till stranden i Canggu.

Egentligen skulle vi legat på Finn´s beachclub men vi kom vid 1 tiden och då var det redan fullt. Så vill ni dit ska ni vara där i tid! Istället la vi oss på stranden nedanför och det var inte fy skam det heller. Låg i princip i vattnet hela dagen då det känns som man skulle svettas bort i solen. Vågarna var helt galna idag också, Canggu är dessutom känt för att vara en surf beach så det var massa som surfade.

När vi blev för rastlösa för att sola och bada tog vi en promenad på stranden!

Vid fem tiden tackade vi för oss och tog en Grab hem. Sen dess har vi fixat oss lite och hängt i poolen vid vår villa. Det är sista natten med gänget ikväll så vi ska snart ut och äta på Mexicola som är en restaurang vi fann tycke för för några dagar senda. Sen är planen utgång, är ruskigt taggad faktiskt! Men nu måste jag gå då resten av gänget väntar på att jag ska bli klar. Puss! / Jennifer